بررسی انواع شیشه سکوریت

بررسی انواع شیشه سکوریت

اگر نگاهی به دنیای شیشه‌ها بیندازید، متوجه خواهید شد که آن ها نقش بسیار مهمی را در زندگی انسان برعهده دارند. این موضوع را می توان با روش های مختلفی متوجه شد. یکی از مهم ترین محصولاتی که در این بخش ارائه می شود securite glass است. این محصول نسبت به سایر شیشه ها دارای مقاومت بالاتری است و در برابر ضربه ها استقامت زیادی از خود نشان می دهد. همچنین در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم است و نمی شکند. با توجه به ویژگی های برتری که در این محصول وجود دارد، به شما پیشنهاد می کنیم که در اولین فرصت ممکن برای خرید انواع شیشه سکوریت اقدام کنید. در ادامه به بررسی این مورد خواهیم پرداخت.

Check the types of Securite glass

 

مزایای شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت یکی از اصلی ترین شیشه‌هایی است که در چند سال اخیر به مقدار بسیار زیادی از آن استفاده می شود. این موضوع به این دلیل رخ می دهد که مزیت های این شیشه بسیار زیاد بوده و می تواند برای شما یک انتخاب جذاب و آگاهانه باشد. این محصول می ‌تواند مقدار زیادی از فشار را تحمل کند و وزن ۴۰ کیلوگرمی را در ده سانتی متر مربع هم تحمل خواهد کرد. شیشه سکوریت می تواند گرما را تا دمای ۳۵۰ درجه سانتی گراد تحمل کند که این مورد از بهترین ویژگی های آن به شمار می آید.

در حال حاضر از این شیشه برای تولید تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی و تخته وایت برد رنگی استفاده می شود. نکته بسیار جالب این است که در این محصول فوق العاده چیزی به نام تغییر رنگ خیلی کم اتفاق می افتد که همین موضوع آن را به  یک انتخاب خاص و بی نظیر تبدیل خواهد کرد. با یک بررسی کامل می توان به این نکته رسید که این محصول به عنوان یک ماده اولیه برای ساخت گلس برد و تخته شیشه ای بسیار مناسب است و دوام و ماندگاری بسیاری را خواهد داشت. البته کارایی های شیشه های سکوریت بسیار زیاد است که هر کس با توجه به توان خود می تواند آن را متوجه شود.

همچنین بخوانید
بررسی مراحل تولید تخته وایت برد شیشه ای

در برخی از موارد تخته سیاه سکوریت نیز تولید و عرضه می شود که این مورد نیز مشتریان خاص و ویژه خودش را دارد. با یک بررسی کلی می توان به این نکته رسید که مزایای فراوان شیشه سکوریت باعث می شود که برای ساخت بسیاری از محصولات مناسب باشد. خوشبختانه در شیشه سکوریت مشکل تاب شیشه نیز وجود نخواهد داشت و شما می توانید این مورد را به راحتی تشخیص دهید. با توجه گفته های مهمی که بیان شد، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این مورد به صورت ویژه برای ساخت محصولات سکوریتی استفاده کنید.

تحمل وزن شیشه سکوریت

تحمل وزن شیشه سکوریت به عوامل مختلفی مانند ضخامت شیشه، اندازه شیشه و نحوه نصب شیشه بستگی دارد.
طبق استانداردهای بین المللی، شیشه سکوریت باید بتواند فشار حدود ۴۵۰ کیلوگرم را تحمل کند.

انواع شیشه نشکن

در ایران، شیشه های سکوریت معمولاً در ضخامت های ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ میلی متر تولید می شوند.
نحوه نصب شیشه نیز بر تحمل وزن آن تاثیر می گذارد. شیشه هایی که به صورت صحیح نصب شده باشند، می توانند وزن بیشتری را تحمل کنند.

در هنگام انتخاب شیشه سکوریت برای کاربردهای خاص، باید به تحمل وزن آن توجه کرد. برای مثال، شیشه هایی که برای نصب روی نرده های شیشه ای استفاده می شوند، باید تحمل وزن زیادی داشته باشند.
شیشه سکوریت با مقاومت حرارتی بالا می تواند در برابر تغییرات دما مقاومت کند و از شکستن آن جلوگیری کند.

همچنین بخوانید
آيا وايت بردهای شيشه ای مناسب محيط مرطوب است؟

مدل های مختلف شیشه سکوریت بر اساس کاربرد

به صورت کلی شیشه های سکوریت بر اساس کاربردی که دارند به چند دسته تقسیم می شوند. این محصولات دارای ارزش بسیار زیادی هستند و باید در شرایط خاص خود مورد استفاده قرار بگیرند. بیشترین کاربرد شیشه سکوریت به پنجره های پی وی سی مربوط می شود. اکثر پنجره های دوجداره که در حال حاضر مشاهده کنید از همین نوع هستند. همچنین در نماهای تمام شیشه ای نیز از سکوریت به صورت ویژه استفاده می شود. همانطور که می دانید برای ساخت نمای شیشه ای حتما باید از مقاوم ترین مواد استفاده کرد که شیشه سکوریت این کار را انجام خواهد داد. در داخل ساختار بسیاری از لوازم خانگی مانند یخچال و گاز نیز از سکوریت استفاده می شود که این مورد نشان دهنده اهمیت فوق العاده آن است.

در سال های اخیر محصولاتی همچون تخته شیشه ای مشکی و وایتبرد رنگی نیز با استفاده از شیشه سکوریت ساخته می‌ شوند که نشان دهنده اهمیت بسیار بالای آن است. با توجه به کارایی‌های فراوان شیشه سکوریت، میزان تولید آن در سال های اخیر نیز با رشد زیادی همراه بوده است. خوشبختانه کیفیت محصولات تولیدی در این بخش بسیار بالا است و بهترین محصولات با کمک آن ساخته خواهد شد.

Check the types of Securite glass

سخن پایانی

شیشه های سکوریت هر روزه جای بیشتری در بین محصولات باز می کنند و رد پای آن ها را می توان در محصولات مختلفی مشاهده کرد. در حال حاضر از این محصول ویژه برای ساخت وایت برد چرخدار شیشه ای نیز به صورت ویژه استفاده می شود که این مورد نشان دهنده اهمیت بسیار بالای آن است. شیشه سکوریت با استفاده از فرمولاسیون خاصی ساخته شده است که می توان تا سال های زیادی از آن بدون نگرانی استفاده کرد. در صورتی که شما قصد خرید تخته  وایت برد شیشه ای را دارید بهتر است که از نمونه های سکوریت استفاده کنید و در کنار آن از ماژیک شیشه باکیفیت نیز بهره مند شوید.

همچنین بخوانید
ویژگی های تخته وایت برد رومیزی

سوالات متداول بررسی انواع شیشه سکوریت

مزیت های این شیشه بسیار زیاد بوده و می تواند برای شما یک انتخاب جذاب و آگاهانه باشد. این محصول می ‌تواند مقدار زیادی از فشار را تحمل کند و وزن ۴۰ کیلوگرمی را در ده سانتی متر مربع هم تحمل خواهد کرد. شیشه سکوریت می تواند گرما را تا دمای ۳۵۰ درجه سانتی گراد تحمل کند که این مورد از بهترین ویژگی های آن به شمار می آید.
کاربرد شیشه سکوریت درپنجره های پی وی سی اجرا مشوند ..لوازم خانگی مانند یخچال و..

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶