ماژیک شارپی چیست چه ویژگی های دارد؟

ماژیک شارپی چیست چه ویژگی های دارد؟

در فرایندهای مختلف و روزمره شما نیازمند یک ماژیک با کیفیت و درجه یک هستید، که فعالیت های روزانه خود را به شیوه ای متفاوت انجام دهید. یکی از بهترین ماژیک های موجود در دنیا که به واسطه کیفیت بی بدیل خود محبوبیت جهانی را به دست آورده است، ماژیک sharpie می باشد، این محصول به کمک بهترین متریال تولید شده است و از کاربرد بسیار گسترده ای برخوردار می باشد.

این ماژیک در رده نمونه های قابل استفاده بر روی تخته وایت برد شیشه ای  و گلس برد قرار دارد، نام دیگر این محصول ماژیک گلس برد می باشد، همچنین این ماژیک در مقایسه با سایر نمونه های مشابه دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی است و به همین جهت فروش بیشتر را در بازار به خود اختصاص داده، در خصوص نکات مهم استفاده از ماژیک وایت برد شیشه ای می توان اشاره خاصی به استفاده صحیح از محصول و بستن درب آن بلافاصله پس از استفاده کرد.

تعریف ماژیک sharpie

ماژیک شارپی در واقع در مقایسه با سایر نمونه های مشابه از میزان کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد، این ماژیک بر روی انواع تخته وایت برد و گلس برد قابل استفاده است. در زبان ساده ماژیک شارپی در واقع یک قلم می باشد، که نوک آن پهنای بیشتری دارد و میزان جوهر قابل توجهی در هر بار استفاده از محفظه داخلی محصول خارج می شود.

این ماژیک بر پایه مواد جوهری فرار تشکیل نشده است و به همین علت از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، این ماژیک در زبان ساده نوعی قلم نوشتاری مختص تخته وایت بردهای مختلف است، که هیچ گونه آسیبی به انواع تخته وایت برد در جنس های مختلف وارد نمی کند و به همین جهت محبوبیت بیشتری داشته، همچنین تقاضا برای خرید این محصول در سال های اخیر بیشتر است. ماژیک شارپی به شکل استوانه ای و ظریف می باشد و این قلم به راحتی در داخل دست قرار می گیرد و شما به آسانی می توانید از آن استفاده کنید.

همچنین بخوانید
آشنایی با ماژیک وایت برد سفید

نوک این قلم به گونه ای است، که باعث سهولت فرایندهای نوشتاری می شود. در تعریف این ماژیک می توان اینگونه عنوان کرد، که این محصول در واقع نوع خاصی از قلم ماژیک است، که دارای میزان جوهر بیشتری می باشد و برای استفاده روزمره بهترین گزینه به شمار می آید. ماژیک شارپی و انواع مختلف ماژیک گچی بهترین گزینه جهت استفاده بر روی تخته وایت برد هی شیشه ای ا هستند و همچنین این ماژیک ها دارای کیفیت مثال زدنی می باشند.

ماژیک شارپی

انواع ماژیک sharpie:

این محصول برخلاف تمامی باورهای اشتباه در نمونه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. تمامی این ماژیک ها به لحاظ کیفیت کاملا مشابه به یکدیگر هستند و فقط از نظر کارایی با یکدیگر تفاوت دارند. شما به عنوان کسی که قصد خرید این محصول را دارید، باید بر اساس خواسته خود بهترین نوع ماژیک را جهت خرید انتخاب کنید.

تنوع بی بدیل ماژیک شارپی روند انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است، برخی از نمونه های جدید و پرفروش ماژیک شارپی شامل موارد زیر هستند:

ماژیک شارپی طراحی

یکی از کاربردهای اصلی این ماژیک در خصوص فرایندهای مربوط به طراحی می باشد، به همین علت نمونه های جدید این ماژیک برای طراحی تولید شده اند، نوک و جوهر این ماژیک در مقایسه با سایر نمونه های مشابه متفاوت است.

ماژیک شارپی رنگ آمیزی

این محصول برای فعالیت های رنگ آمیزی بهترین گزینه به شمار می آید و نوک آن میزان جوهر بیشتری دارد، به همین علت برای رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

ماژیک شارپی وایت برد

این محصول در رده بهترین نمونه های پرفروش قرار دارد و بر روی انواع مختلف تخته وایت برد قابل استفاده است و اثر این ماژیک به راحتی پاک می شود.

همچنین بخوانید
تفاوت تخته وایت برد فیلیپ چارت با گلس برد

ماژیک شارپی

رنگ بندی ماژیک شارپی

این محصول به واسطه رنگ بندی که دارد، در سال های گذشته بسیار محبوب شده است. رنگ بندی این ماژیک در طیف رنگی گسترده ای می باشد و شما می توانید تنوع بی نظیری از رنگ های کاربردی را مشاهده کنید، هر یک از رنگ های این ماژیک بسیار واقعی و با ترکیب رنگ متفاوتی هستند و به همین علت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، برخی از رنگ های اصلی این ماژیک که میزان فروش بیشتری را به خود اختصاص داده اند، شامل:

  •  ماژیک شارپی قرمز
  •  ماژیک شارپی زرد
  • ماژیک شارپی مشکی
  •  ماژیک شارپی صورتی
  • ماژیک شارپی آبی
  •  ماژیک شارپی سبز 
  • ماژیک شارپی بنفش 

شما هنگام خرید این محصول با تنوع رنگی بسیار زیادی مواجه هستید و انتخاب هر یک از این رنگ ها کاملا وابسته به سلیقه شخصی شما مشتری عزیز می باشد.

فواید استفاده از ماژیک شارپی

این محصول در سایه فواید بیشماری که دارد، در رده ماژیک های محبوب و پرفروش در دنیا قرار دارد. مواد اولیه به کار رفته در این ماژیک کاملا استاندارد هستند و به همین علت باعث بروز حساسیت های تنفسی و پوستی نمی شوند. این ماژیک دارای رنگ های واقعی و متفاوت می باشد و جوهر آن کاملا پررنگ است. این محصول طراحی ارگونومی متفاوتی دارد، که به راحتی در داخل دست قرار می گیرد و هیچ گونه فشاری به قسمت های مختلف دست وارد نمی کند. ماژیک شارپی دارای نوک کاملا منعطف و استاندارد است، که روند استفاده از محصول را راحت تر کرده است.

این ماژیک وزن بسیار کمی دارد و پس از یک بار استفاده به کیفیت واقعی این محصول قطعا پی خواهید برد.

تفاوت ماژیک شارپی با دیگر ماژیک های موجود

  1. بررسی های مختلفی به صورت کارشناسی در خصوص انواع مختلف ماژیک های موجود در بازار صورت گرفته است و نتایج جدید حاکی از این است، که ماژیک شارپی دارای تفاوت فاحشی با دیگر نمونه های موجود در بازار است. جوهر به کار رفته در ماژیک شارپی به هیچ عنوان فرار و روغنی نیست، در حالی که سایر نمونه های مشابه دارای چنین ویژگی نیستند.
  2. اثر جوهر ماژیک شارپی کاملا ماندگار و دائمی است، در حالی که دیگر جوهرهای موجود در بازار دارای چنین ویژگی نمی باشند. این محصول مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید شده است، در حالی که سایر ماژیک ها دارای کیفیت بالایی نیستند. ماژیک شارپی کارایی بسیار راحت و آسانی دارد و جوهر بدون کوچکترین فشاری خارجی می شود، در حالی که سایر نمونه های موجود به این شکل نیستند.
همچنین بخوانید
آموزش نحوه تمیز کردن تخته وایت برد

قیمت ماژیک شارپی

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد خرید این ماژیک را دارند، آگاهی از قیمت واقعی آن می باشد، با یک بررسی کلی به راحتی متوجه می شوید، که قیمت این محصول در سال جدید دچار افزایش قیمت فاحشی نشده است و شما به راحتی می توانید نمونه های مختلف این ماژیک را خریداری کنید. قیمت ماژیک شارپی کاملا وابسته به فروشنده آن می باشد، مراکز فروش معتبر در جهت جلب رضایت مشتریان خود با قیمت کمتری این ماژیک را به فروش می رسانند.

یکی از بهترین فروشندگان این محصول مجموعه اینکو گلس برد می باشد، که با قیمت کاملا ارزانی این محصول را به بازار عرضه می کند.

ماژیک شارپی

خرید ماژیک شارپی

شما برای خرید این محصول با فروشندگان مختلفی روبرو هستید، اما با انتخاب بهترین مرکز فروش دغدغه خرید را می توانید برای خود به یک لذت تبدیل کنید. یکی از فروشندگان اصلی ماژیک شارپی اورجینال مجموعه اینکو گلس برد می باشد، که شرایط یک خرید آسان و راحت را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. شما به کمک چند کلیک ساده پس از بررسی ویژگی های محصول می توانید ثبت سفارش خود را انجام دهید.

این عامل فروش برای خرید ماژیک تخته وایت برد شیشه ای، گلس برد، تخته وایت برد شیشه ای و همچنین تخته وایت برد شیشه ای رنگی گزینه ای ایده آل است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶