انواع پایه تخته وایت برد

انواع پایه تخته وایت برد

تخته وایت برد محصولی است که از آن می‌توان برای تدریس دروس، ارائه کنفرانس و مطالب استفاده کرد. تخته وایت برد را می‌توان با استفاده از بست بر روی دیوار نصب کرد و با کمک ماژیک‌های مخصوص ، مطالب مرتبط را بر روی صفحه آن نوشت. در برخی از کلاس‌ها به خصوص کلاس‌هایی که دارای پروژکتور هستند، بهتر است از محصولی استفاده شود که بتوان آن‌را به راحتی جابه‌جا کرد. به همین منظور می‌توان انواع پایه تخته وایت برد را برای تخته وایت برد تهیه کرد. این پایه‌ها از استحکام مناسبی برخوردار می‌باشند و می‌توانند وزن تخته وایت برد را تحمل نمایند.

بر روی این پایه‌ها پوششی از رنگ الکترواستاتیک زده شده است که باعث ضد خش شدن پایه می‌گردد. جالب است بدانید که فرد می‌تواند با توجه به قد خود، ارتفاع پایه تخته وایت برد را تنظیم کند. امروزه از تخته وایت برد جدیدی به نام گلس برد یا تخته وایت برد شیشه‌ای در ادارات و … استفاده می‌شود. این تخته وایت برد در دو نوع رنگی و مشکی تولید شده است که هر کدام خصوصیات متفاوتی دارند. برای خرید بهترین تخته وایت برد شیشه‌ای به سایت گلس برد مراجعه فرمایید.

آنچه در این مطلب می خوانید

پایه تخته وایت برد چرخ دار

همان‌طور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید انواع تخته وایت برد شیشه‌ای را در مدل‌های مختلف رنگی و مشکی خریداری کنید. در برخی از مدل‌ها، برای استفاده راحت‌تر از این محصول، چندین چرخ و پایه در قسمت زیرین تخته وایت برد نصب شده است. این پایه‌ها در ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده‌اند و همچنین از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند به طوری‌که پس از قرارگیری تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی هیچ مشکلی برای محصول به وجود نخواهد آمد.

انواع پایه تخته وایت برد

پایه تخته وایت برد تک ستون

تخته وایت برد تک ستون دارای چهار چرخ است که با کمک آن می‌توان تخته را جابه‌جا کرد. این پایه برای وایت بردهایی در ابعاد ۵۰*۷۰ تا ۱۰۰*۸۰ بسیار مناسب است. اگر فضا مورد نظر شما محدود است و می‌خواهد مطالب را برای تعداد کمی از افراد بازگو کنید، پایه تخته وایت برد تک ستون گزینه مطلوبی برای شما می‌باشد.

تخته وایت برد پایه فیلیپ چارت

تخته وایت برد شیشه ای فیلیپ چارت یکی از گلس برای پرتابل محبوب در میان کاربران به شمار می رود می توان در انواع پایه های تخته وایت برد متصل شود در ادامه به معرفی متریال های این نوع گلس بردها اشاره شده است.

تخته وایت برد در چه مکان‌های به کار می‌رود

در گذشته از چوب ام‌دی‌اف برای تولید انواع تخته وایت برد استفاده می‌کردند. بسیاری از این تخته وایت بردها در ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس نصب شده‌اند و معلمان و اساتید می‌توانند از آن برای تدریس دروس مختلف استفاده نمایند. همانطور که می‌دانید قبل از تولید تخته وایت برد از تخته‌ سیاه برای انجام کارهای ذکر شده استفاده می‌کردند که البته استفاده از گچ برای بسیاری از افراد مشکلات تنفسی جدی‌ای را به همراه داشت.

همچنین بخوانید
معرفی میز نقشه کشی مناسب معماران وآرشیتکت + انواع ومزایا

امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل مختلف و همچنین رئیس ادارات به جای تخته وایت برد معمولی از تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی و یا مشکی استفاده می‌کنند. این محصول ظاهری بسیار شیک و جذاب داشته و شما می‌توانید با استفاده از ماژیک‌های وایت برد مطالب مورد نظر را بر روی آن بنویسید.

پایه تخته وایت برد چوبی

یکی دیگر از پایه های محبوب و کاربردی برای تخته وایت برد های چرخدار استفاده از پایه های چوبی در گلس برای چرخ دار می باشد. که به دلیل سبک بودن و حس کلاسیک بودن در فضا های مثل دفتر کار و ادارات قابل استفاده است.

استفاده از تخته وایت برد و تخته سیاه مشکلات زیادی را برای معلمان و دانش‌آموزان به همراه داشت. برای مثال اگر پس از گذشت چند ساعت و یا چند روز مطالب نوشته شده را از روی صفحه تخته وایت برد معمولی پاک نمایید حتما آثار و رد ماژیک بر روی صفحه تخته باقی می‌ماند چراکه صفحه این محصول کاملا صاف نیست و منافذ زیادی بر روی آن وجود دارد که حتی با نگاه کردن به صفحه تخته وایت برد می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. بر روی صفحه تخته وایت برد شیشه‌ای کمترین منافذ وجود دارد و حتی اگر پس از گذشت چند روز مطالب را از روی این تخته پاک نمایید، هیچ ردی از ماژیک بر روی آن نمی‌ماند.

انواع پایه تخته وایت برد

از دیگر مزایا تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی و مشکی می‌توان به مقاومت و استحکام آن اشاره نمود. تمامی قطعات سازنده این محصول کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند و در مقابل ضربه مقاوم عمل می‌کنند. برای تولید تمامی تخته وایت بردهای شیشه‌ای از شیشه نشکن استفاده می‌شود البته برای ساخت مدل مغناطیسی باید شیشه هم نشکن و هم مغناطیسی باشد. با خرید مدل مغناطیسی می‌توانید ماژیک و تخته پاک‌کن را بر روی تخته وایت برد متصل نمایید.

همچنین بخوانید
ابعاد 60*120

قیمت  پایه تخته وایت برد

همانطور که در این مقاله خواندید  گلس برد های پایه دار  در انواع متریال های مختلف  مثل  فلزی آلومینیومی  پلاستیکی  و… تولید می شود . بسته  به  سلیقه تو سفارش مشتری  مانند  روش های بالا قابل اجرا می باشند. قیمت تمام شده آنها باهم متفاوت  است  و دست شما را  برای  خرید  بهتر باز گذاشته است.

کیفیت عالی محصولات گلس برد

شرکت گلس برد از بهترین قطعات برای تولید تخته وایت برد شیشه‌ای مشکی و رنگی استفاده می‌کند. تمامی محصولات این برند دارای پانزده سال ضمانت می‌باشند و به شما این اطمینان را می‌دهند که با خیال آسوده از تخته وایت برد شیشه‌ای استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع پایه تخته وایت برد به سایت گلس برد مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶