استفاده از وایت برد مغناطیسی دانش آموزان

استفاده از وایت برد مغناطیسی دانش آموزان

تخته وایت برد شیشه ای به سرعت در حال تبدیل شدن به بهترین تخته سفید در بازار است. انواع گلس برد از شیشه‌ای با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و به راحتی تمیز می‌شوند و عملاً نشکن هستند. انواع تخته وایت برد شیشه ای در واقع می‌توانند تا آخر عمر باقی بمانند، اگر از آنها به خوبی مراقبت کنید واقعا عمر طولانی دارند. برخلاف تخته سفید سنتی که معمولاً پنج تا ده سال عمر می کند. بنابراین اگر تصمیم به خرید یک تخته وایت برد دارید بهترین انتخاب شما یک گلس برد است، اما در واقع می‌توانید یک قدم جلوتر بروید و یک تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی بخرید. در ادامه به توضیح فواید گلس برد می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

استفاده از وایت برد مغناطیسی دانش آموزان

فواید استفاده از وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی از بادوام ترین و مفیدترین محصولات موجود در بازار تخته سفید هستند. آنها ظاهر تمیز دارند. یعنی هرگز لکه دار یا نوشته‌های قدیمی شبح مانند روی آن نمی‌افتد. تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی یک تخته شیشه‌ای را با ویژگی اضافه کردن کاغذ با انواع مگنت‌ها، تقویم و اسناد مهم ترکیب می‌کند. شما می‌توانیدبا استفاده از تخته وایت برد چرخ دار به راحتی می توایدگلس برد خود را جابه جا کنیدواز تخته وایت برد در ارائه‌های خود بگنجانید. یک تخته شیشه ای مغناطیسی ابزاری عالی برای اساتید، بیمارستان‌ها و صاحبان مشاغل است.

همچنین بخوانید
پارتیشن بندی در ادارات و ایجاد فضا بدون دیوار

شیشه غیر جاذب به شما امکان می‌دهد هر بار روی یک سطح تمیز بنویسید، پاک کنید و دوباره بنویسید. گلس برد لکه‌دار نخواهد شد، بنابراین نوشته شما می تواند بدون رگه های منحرف کننده موجود از نوشته شود. این تخته‌ها به راحتی پاک می‌شود و لکه باقی نمی‌گذارد.

سطح شیشه ای گلس برد مستحکم و مقاوم در برابر خراش و فرورفتگی است. این برد که برای عملکرد طولانی مدت طراحی شده است. شیشه مغناطیسی چند منظوره با پشتی فولادی برای جلسات و ارائه ها عالی است. با آهنرباهای تخته شیشه ای با قدرت بالا، به راحتی کاغذها و اسناد را به برد آویزان کنید.

تخته ایت برد مغناطیسی محصولی عالی برای دفتر شما هستند، زیرا می‌توانند یک تابلوی برنامه ریزی یا دستورالعمل ساده را به یک هیئت مدیره سازمان یا مرکز اطلاعات برای دانش آموزان یا کارمندان تبدیل کنند. در حالی که ظاهر یک وایت برد مغناطیسی یکی از جذاب ترین جنبه ها است، استحکام و دوام تخته وایت برد شیشه ای چیزی است که آنها را ارزشمند می‌کند. این تخته‌های شیشه‌ای می‌توانند تا زمانی که شما بتوانید از آن‌ها مراقبت کنید، دوام بیاورند، زیرا هرگز مانند یک تخته وایت برد سنتی لکه‌دار نمی‌شوند و اثر نوشته‌های قدیمی روی آنها باقی نمی‌ماند.

استفاده از وایت برد مغناطیسی دانش آموزان

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی چطور ساخته می‌شود؟

به طور معمول، بهترین راه برای ایجاد یک تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی این است که یک شیشه رنگ شده را به یک قطعه فولاد چند لایه وصل کنید. آهنرباهای استفاده شده به اندازه کافی قوی هستند که از طریق شیشه به فولاد بچسبند، که باعث می‌شود شیشه مغناطیسی به نظر برسد. این برای محصول عالی است، زیرا شیشه به هیچ وجه نیازی به دستکاری ندارد و یکپارچگی بادوام و معتدل خود را حفظ می‌کند. یعنی شیشه گلس برد همان طور باقی می‌ماند.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۹۰*۱۵۰

ظاهر تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی واقعاً بزرگترین ویژگی فروش آنهاست، زیرا می‎توانند کل دفتر یا کلاس درس را متحول کنند. انواع گلس بردها در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی هستند و حتی می‌توان آن‌ها را برای مطابقت با رنگ امضای شرکت شما سفارشی کرد. همچنین برند یا لوگوی سفارشی به انتخاب شما و اندازه سفارشی روی آن قابل چاپ است.

چگونه از گلس برد مغناطیسی استفاده می‌شود؟

بیمارستان‌ها می‌توانند با استفاده از نام‌های مغناطیسی برای تغییر زمان‌بندی سود ببرند. دفاتر ممکن است به یک تابلوی مغناطیسی برای کمک به نگه‌داشتن مدارک مهم در کنار هم نیاز داشته باشند. اساتید می‌توانند تکالیف یا برپه امتحان را روی تابلوها بگذارند.

مکان مناسب برای نصب تخته وایت برد در کلاس

معلمان تمایل دارند تمام تدریس، آموزش، و برنامه ریزی خود را در جلوی اتاق متمرکز کنند. یعنی روی تخته سفید نصب شده در جلوی کلاس. تخته وایت برد مکانی عالی برای دادن تکالیف به دانش آموزان و تمجید از کارهای عالی آنها است. تخته وایت برد شیشه ای برای استفاده به‌عنوان پس‌زمینه برای پروژکتور نیز عالی هستند.

استفاده از وایت برد مغناطیسی دانش آموزان

 

سخن آخر
تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی استفاده از ماژیک را آسان می‌کند. همچنین انواع رد ماژیک را از روی سطح به خوبی پاک می‌کند. استفاده از انواع آهنربا برای نصب وسایل نیز روی آن آسان است.همچنین سطح صاف آن برای پروژکتور عالی است. تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی برای خانه، اداره و کلاس درس عالی هستند، زیرا استفاده آسان از تخته وایت برد، دوام طولانی مدت شیشه و کاربرد بیشتر تخته وایت برد مغناطیس را ارائه می‌دهند.

همچنین بخوانید
ویژگی های ماژیک تخته وایت برد
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶