چگونه روی تخته وایت برد خوش خط بنویسیم!

چگونه روی تخته وایت برد خوش خط بنویسیم!

امروزه خوشنویسی یکی از بهترین هنرهایی است که هر کس می تواند در زندگی خود بیاموزد. با این حال خوشنویسی را می توان با ابزارهای مختلفی همچون قلم، خودکار و ماژیک انجام داد که هر کدام آن ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. خوشنویسی بر روی وایت برد یکی از همین موارد است. از همین رو در این مطلب تصمیم داریم که نوشتن بر روی وایت برد را به بهترین شکل ممکن بیاموزیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

روش های نوشتن روی تخته وایت برد

امروزه نوشتن بر روی تخته وایت برد با خط خوش از اهمیت زیادی برخوردار است. گلس برد نیز در واقع یک نوع خاص از وایت برد است که جنس صفحه آن از شیشه است. شما برای نوشتن بر روی تخته وایت برد روش های مختلفی را پیش روی خود خواهید داشت که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم که یک روش عالی برای نوشتن بر روی وایت برد پیدا کنید تا از این طریق بتوانید دست خط زیبایی برای خود ایجاد نمایید. یکی از روش های نوشتن بر روی تخته وایت برد شیشه ای استفاده از پهنای نوک ماژیک است. در این حالت شما با پهنای قلم قادر خواهید بود که نوشته خود را به شکل درشت بر روی وایت برد بیاورید. همچنین ذکر این مورد ضروری است که برای نازک نوشتن نیز می توان از قسمت نوک تیز ماژیک استفاده کرد. با توجه به شرایط خاصی که در این قسمت وجود دارد، به شما توصیه می کنیم که حتما روش های نوین برای نوشتن متن استفاده کنید.

همچنین بخوانید
تفاوت ها و شباهت های شیشه سکوریت با معمولی

چگونه روی تخته وایت برد خوش خط بنویسیم

نکات استفاده از نوشتن بر روی گلس برد

چنانچه شما قصد دارید با خط زیبا بر روی تخته وایت برد شیشه ای  بنویسید، باید حتما نکات مهمی را رعایت کنید که در نوع خود حائز اهمیت هستند. هنگامی که ماژیک را برای نوشتن در دست می گیرید، حتما با زاویه گرفتن آن نیز دقت کافی را داشته باشید. در واقع این زاویه دست باعث می شود که نوشته شما به یک شکل خاص دربیاید. طبق بررسی هایی که تا به حال صورت گرفته است،‌ اکثر خوش نویسان به ای موضوع دقت دارند و از این راهکار به سود خود استفاده می کنند. مورد دیگری که شما باید آن را در نظر بگیرید انتخاب یک ماژیک خوب است. در حال حاضر ماژیک شیشه ای نیز دارای انواع مختلفی است که شما باید در بین آن ها بهترین انتخاب ممکن را برای خود انجام دهید.

نوع ماژیک در نگارش شما بسیار تاثیرگذار است!

کسانی که در زمینه خوشنویسی دارای تجربه هستند این موضوع را می دانند که نوع ماژیک تا چه اندازه در نوشتن اهمیت دارد. به همین جهت به شما نیز توصیه می شود که از بهترین نوع ماژیک برای این کار استفاده کنید تا از این جهت دچار مشکل خاصی نباشید. هر چقدر که مواد اولیه به کار رفته در ماژیک شما باکیفیت‌تر باشد، به همان اندازه نیز نوشته شما زیباتر خواهد بود که حتما باید این مورد را مدنظر خود قرار دهید. در حال حاضر ماژیک شیشه ای با کیفیت های مختلفی ایجاد شده است که شما با توجه به نیاز خود از آن بهره می برید. برندهای مطرحی در حال تولید این ماژیک ها هستند که شما باید از بین آن ها بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

همچنین بخوانید
شیشه هوشمند یا مات شونده چیست چه مزیایی دارد.

آموزش خوشنویسی با ماژیک

امروزه نوشتن زیبا با ماژیک یک هنر محسوب می شود که این مورد به خصوص برای مدرسین بسیار حائز اهمیت است. نحوه نوشتن با ماژیک تخته وایت برد ششه ای  کمی با خودکار متفاوت است زیرا شما باید نوشته خود را در اندازه بزرگتری ایجاد کنید. از همین رو باید تلاش کنید که در هنگام خوشنویسی از رنگ مناسب برای ماژیک استفاده کنید. در حال حاضر رنگ آبی بهترین گزینه برای نوشتن بر روی گلس برد است که اکثر افراد نیز از آن استفاده می کنند. چنانچه شما قصد دارید خوشنویسی را برای وایت برد شیشه ای انجام دهید، حتما باید یک آموزش ویژه را پشت سر بگذارید تا از تمامی این موارد اطلاع کافی را پیدا کنید.

چگونه روی تخته وایت برد خوش خط بنویسیم

سخن پایانی
خوشنویسی به طور قطع یکی از بهترین هنرهایی است که هر کس می تواند در زندگی خود داشته باشد. به همین جهت شما هم این فرصت را خواهید داشت که این هنر را به بهترین شکل ممکن بیاموزید و از آن استفاده کنید. انجام خوشنویسی با ماژیک بر روی گلس برد شرایط خاص خود را دارد که شما حتما باید در این مورد آمادگی لازم را برای خود کسب کنید. در این مطلب اطلاعات خوبی درباره خوشنویسی با ماژیک

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶